alles over onsIB Office

  • Een assortiment van méér dan 12.102 kantoorartikelen vliegensvlug bij u geleverd.
  • Een uiterst vlotte en gemakkelijke manier om te bestellen.
  • Een team van ervaren en gemotiveerde medewerkers dat voor u klaar staat.
  • Service op maat: wij zoeken naar hét product dat aan al uw wensen voldoet.
  • Een gamma waarin steeds verschillende mogelijkheden geboden worden met oog voor uw budget
  • maar steeds met kwaliteit als eerste bekommernis.
  • Leveringsdiensten die werken met de puntjes op de i.
  • De producten uit onze catalogus worden u GRATIS geleverd binnen de 24 uur [binnen een straal van 30 km].
  • Preferred partner van o.a. Océ, HP, Swan products, Buro Dial...
  • Een partner zijn in het leveren van kantoorartikelen in de ruimste zin van het woord.
  • Wij zoeken voor onze klanten naar artikelen waar de beste prijs- kwaliteitsverhouding op zit.
  • Wij zorgen voor een just in time delivery.
  • Wij maken dat onze klanten op een gemakkelijke manier kunnen bestellen.
  • Wij houden voor onze klanten speciale artikelen op voorraad.
  • Wij zorgen dat ze nooit teveel of teweinig stock hebben.
  • Wij willen een gezicht zijn voor onze klanten en niet enkel een naam.
  • Onze medewerkers worden op regelmatige basis bijgeschoold.
  • Ben je een grote afnemer of kleine afnemer, iedereen is even belangrijk.
  • Wij zoeken producten voor onze klanten die soms niet tot kantoorartikelen kunnen omschreven worden.
  • Wij willen constant de nieuwe trends introduceren via onze winkel of onze vertegenwoordiger.
  • In augustus 1997 namen Miguel Impe en Elke Byttebier een kleine krantenwinkel "Vanhee-Vanhecke" over te Kuurne. Deze was gevestigd in de Kortrijksestraat te Kuurne. De activiteiten bestonden hoofdzakelijk uit de verkoop van kranten en loterijproducten en een klein beetje kantoorgerief aan bedrijven en particulieren. Miguel ging vol enthousiasme op baan om nieuwe klanten te zoeken en ook om alle bestellingen te leveren. Elke bracht in tussentijd een nieuwe frisse wind in de winkel. Na enkele maanden kwam er al vlug een bediende bij om alle telefonische bestellingen te noteren. In het jaar 2000 kwam de naamsverandering naar IB Office (I=Impe en B= Byttebier).

  • Maar al vlug kwam onze winkel en stockruimte veel te klein. We waren genoodzaakt om een stockruimte te huren in Heule. Dit was ook niet optimaal en zochten we dus naar een geschikte locatie voor zowel winkel als magazijn. Deze werd gevonden midden 2002 en in februari 2003 verhuisden we naar ons nieuw pand op de Brugsesteenweg te Kuurne. Onze winkel was direct 20x groter dan in de Kortrijksestraat en wat de opslagruimte betrof was dit nog een veel grotere factor.

  • Door het aandachtig luisteren naar onze klanten ondervonden we dat er een tekort was aan een winkel die niet enkel kantoorgerief verkocht maar die ook alle artikelen verkoopt die daarmee te maken heeft in de ruimste zin van het woord. Daarom werd het assortiment dan ook uitgebreid met lederwaren en luxe schrijfartikelen.

  • Met het begrip fun-shopping bedoelen we dat de klant op een leuke manier kan winkelen. Daarom werd in november 2008 de winkel voor de helft veranderd naar een winkel met corner afdelingen. Iedere corner heeft zijn doelgroep zoals valiezen, handtassen, boekentassen, luxe schrijfartikelen, laptop en businesstassen…

  • In 2011 werd het klantenbestand van de firma Basyn uit Kortrijk overgenomen. Alle klanten van Basyn konden hun volledige gading vinden in de winkel aangezien IB Office dezelfde merken verdeelde zoals Basyn. Ook werden deze klanten aangenaam verrast van onze vliegensvlugge service aan huis.

  • In 2013 werd de firma Didero uit Nazareth overgenomen. Door Didero over te nemen waren we niet enkel in de regio van Kortrijk – Waregem aanwezig maar zag je vanaf oktober 2013 onze bestelwagens cruisen in de ruime omgeving Gent – Oudenaarde - Eeklo. De klanten van Didero ervaarden dezelfde service zoals ze gewoon waren van de firma Didero.
De kast van Maurice is een service van IB Office.

In overleg met u, stellen wij een IB Office-lijst samen, met daarop een aantal onmisbare kantoorbenodigdheden en aangevuld met de artikelen die u frequent gebruikt: uw productenlijst! Na het opstellen van "uw productenlijst" en het maken van enkele afspraken o.a. in verband met leveringsfrequentie, plaats van de kast, enz. komt onze leveringsdienst uw kast* op de afgesproken tijdstippen ‘updaten’. Zo zijn uw levensnoodzakelijke kantoorbenodigdheden ALTIJD aanwezig. Comfort is DE gedachte bij "De kast van Maurice".

Voortaan zal u niet meer moeten vaststellen dat net dat vaak gebruikte artikel weer uitgeput is. Bovendien is ‘De kast van Maurice’ een kast vol aangename verrassingen:
  • Uitstekende condities op de geleverde artikelen.
  • Steeds uw getrouwe materialen in uw kantoor op voorraad!
  • In uw kast vindt u ook promoties, stalen, extra’s, enz …
  • Per mail, telefoon of fax kan het gamma steeds gewijzigd worden.
De kast van Maurice

HOE BESTELLEN

T: 056 35 15 80, F: 056 37 45 54, E: info@iboffice.be of bestel online.
Bezoek onze winkel/showroom waar u ons gehele assortiment kunt bekijken en uitproberen.

Kom gerust eens langs!

Openingsuren:
Maandag: 13u30 tot 18u00
Dinsdag t.e.m. vrijdag: 09u00 tot 12u00 - 13u30 tot 18u00
Zaterdag: 09u30 tot 12u00 - 14u00 tot 17u00
Gesloten op zondagen en feestdagen.

Contact particulieren Contact bedrijven

IB Office

Brugsesteenweg 290
8520 Kuurne
T. 056 35 15 80
info@iboffice.be